onsdag 21 december 2011

Lukas 6:14.4

Jag är inte troende men varför inte använda ett citat ur Bibeln:
" Men varför ser  du grandet , som är i din broders öga, men bjälken i ditt eget öga märker du icke."

Jo jag  tänker på lagstiftning utan att värdera, i Norrköping skadas två personer i samband med skottlossning,
ingen har skjutit! Alla frikänns!
SÅ SER VI PÅ LAGEN.

Två svenska journalister grips i Etiopien och Erkänner att de tagits sig in i landet illegalt samt umgåtts med "terrorister". Vilket de döms för.
SÅ SER DE PÅ LAGEN.

Jag blir så trött på journalister som tror de är världsförbättrare, klart som det är farligt att åka till "tokländer" gör de det får dom skylla sig själva. Snacka om den HELIGA pressfriheten och kolla kvällstidningarnas löpsedlar! de pissar på min hjärna!   SNÄLLA KÖP INTE KVÄLLSTIDNINGAR !

Kriget mot terrorismen har vi ju själva börjat delta i.... glöm inte att Gustav Eriksson Wasa var terrorist!

Städdag idag med mattvätt och sillinläggning.

Hittade en bra bok på antikvriat  igår. Olof Lagerkrantz leder en in i Ekelöv,Proust och Condrads litteratur.

Man U leder redan med 3-0 tror jag lägger mig och läser i stället. Kul att Giggs gjort mål han har nu "målat" i 22 år i premier leage!

Såg att Anders Dahlgren fotat  en just bild i Norrköping! Tycker det är mitt och Emmas revir, han får fota på sin egen mörka slätt!
Min stad är fin!

1 kommentar:

  1. Revir och revir. Jag har utökat mitt revir med hjälp av några Postit-lappar.

    SvaraRadera