måndag 19 december 2011

Tomten bor i Finspång!

Min lilla svärmor har fått en julgran idag! Helt riktigt  var hon inte nöjd med klädseln, fattades glitter och bara röda kulor... Det skall åtgärdas....jag (vi) lovar! Hon uppskattade doften tror jag och ville inte ha den vita plastgranen från tidigare år.
Rådet till mina barn när jag kommer på hemmet och vill ha skogsdoft så går det bra med GIN, barrdoft som barrdoft.
Åkte ut till Getsjötorp och "lunkade" idag, kommit riktigt mycket snö skogen, 15 cem. tror jag.
Efter som TOMTEN lär bo i Finspång så är det klart att det är där snön skall vara. Man förstår mer och mer med tiden: "Tomtar på loftet lär väl då innebära " -kolla lagret på Viberga.

Vet inte varför jag tycker det är svagt att inte Nilsove kunnat avslöja tomtescopet under alla år!!!!

Kim Jol-Il ? Så som folk gråter på gatorna kan man ju undra? ..... om nord-Koreanerna tände ljus som vi gör på olycksplatser (om de hade tillgång till det) i samma utsträckning skull man tro att två solar kom upp i öster!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar