torsdag 1 december 2011

Må bra

Har varit duktig och rört på mig denna vecka. Kutade i Vrinnevi skogen i morse och kände mig överraskande  stark! Kuta? och kuta?. Får säga som Gunder Hägg sa på frågan om han joggade som äldre: "ja LUNKAR numera".
Detsamma gäller mig, inga jämförelser för övrigt för hans löpsteg var en njutning att se.
Vill inte nämna mitt motionerande allt för mycket för att undvika min egen press.(Redovisar  inga sträckor eller tider).  Är ett val jag har att göra, det finns två dödsorsaker jag kan påverka och styra över själv : hjärtat och skrumplevern. Dö knall och fall i skogen eller full och redlös, STROKE är jag inte orolig för då jag sparat på hjärnan. (Är stroke samlingsnamn för både hjärta och hjärna?) Vad det gäller hjärtat så skall jag läsa av bandspelaren  på US i LKPG den 15 dec. Tror att batterierna är slut på min "startgrej" hade tänk göra en inspelning under ansträngning denna gång. Får kolla om de har batterier på apoteket.
Schweiz har en flygplansaffär på gång med SAAB det är välkänt krigiskt land som behöver flyg att försvara sig med, är det möjligt att komma upp i full fart med ett jaktplan inom landets gränser? Skit samma men det fick mig att ansöka om medlemskap i Svenska Freds och Skiljedomföreningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar