tisdag 22 maj 2012

Denna dag skäms jag.......

i kubik och spyr på.......

VIDSKEPELSE......

Ja, jag har sett dopet och skäms därför:
När jag ser ser dessa guldbehängda prelater i sina kåpor, och hör dem tala om GUD och jämlikhet  därtill verkar tro på vad dom säger äcklas jag och ser bara TRE RUNKGUBBAR
När jag ser kaffeflicksknullaren och hans ihopsydda lapptäcke till fru längtar jag till en ny Gustav Wasa en upprorsman och terrorists som slänger ut den franska horkarlen och hans tyska judebrännerska !!
Sverige åt svenskarna och Daniel........ välj en ny haklös kronprinsessa av folklig stam, du  har ju en egen haka!
Oj då! hon kan väl inte rå för att hennes pappa blev rik på nassarnas framfart, ja vet inte,  jag tror inte på arvssynden.
 Kalachnikov åt folket det skjuts för lite!

Jag skäms att jag tänker ovanstående  och dessutom släpper fram det i skrift.

James Joyce skrev brev till sin hustru Nora som jag  skäms att återge.(Handlar om sex ,underbyxor och lukt) T S Elliot var inte blygsam han heller, för att inte tala om Strindberg i "Ockulta dagboken". Där hjärnan fick rusa fritt utan censur.
Allt detta förde mänskligheten och kulturen framåt ?
(Långsökt ursäkt för mina skämsiga tankar.)

Jag skäms för att jag tappat formen och blivit fetare!
Har just genomlidit 5 km runt Bergkulla på bilden! Usch och fy!
Ville att Ante skulle "kämpa  och styra" mer i kvällens match, får skämmas som ställer mer krav på andra än mig själv.
Cecilia Udden sa ett bra uttryck i radion i morse:
"Han verkar trivas i sitt eget skinn".
Det tror jag Ante  gör när det gäller hans fotbollsspel.
Jag skäms att jag lade mig i.
Jag har minst 10 % för mycket skinn som inte innehåller muskler, och där tror jag hustrun med flera håller med, gubben skall finnas i lagomna  doser..

 Jag skäms för att ha påverkat denne man till att bli betongtokig, i dag föredrar han en slät fin betongyta före ett kvinnolår.
Jag skäms inte att följa hans karriär och vara hans vän!

I kväll skall jag se Torstorp igen, vilket inte är något att skämmas för, däremot borde de skämmas för sin dåliga hemsida!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar