lördag 26 maj 2012

Varför bryr jag mig.....

eller varför inte skita i det....?

Nej! jag kan nog inte låta bli.........

 Jag visar först två höjdpunkter för Torstorp i lördagens förlustmatch
1 Steffes Straff
2 Amars straffräddning .                                                 
 Den tredje bilden symboliserar mittfälltets fall, en nedtryckt Ante som senare följdes av att Ragge fick utgå i halvlek pga skada.

Håller inte med Mujo att Tif gjorde en bra match, andra halvlek tyckte jag bara bestod av att tjonga bollen högt och långt till löpande anfallare " i om fall att". Inga passningar gick genom mittfället och laget blev otroligt lång med skapliga ytor för Lambohov.tTur att nummer 17 var så uddlös.
Att  dåligt försvarsspel låg bakom  deras  mål var uppenbart.
Synd att Desa missade Antes frispelning i första halvlek och en ribbträff i andra.
Lider med Ante som får jaga utan boll så mycket.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar