måndag 7 maj 2012

Idag gör det inte...

ont att titta ut på naturen!
En Majmorgon när den är som bäst!

Johan fyller år idag så det blir Linköping ikväll...
Har mina minnen från barnens födelse:
Jobbade på kv.Stallet och Eric Wester var platschef eller verkare som det hette.
Jag tog ledigt och skulle hämta MB och Johan på BB och sagt åt Ola som var lagbas, när jag kom dagen därpå fick jag skäll av Wester för att jag varit borta och:
"behöver det ta en hel dag" tyckte han....
Den gubben VAR ELAK RAKT IGENOM:

Lunkat en sväng i Svärtinge, var ljuvligt i skogen men jag är i skitdålig form.

Skall röntga axeln på em innan vi åker till Johan.

Tur att vi var hos Viktor igår, inga bra fotbollsresultat för "mina" lag.

Det är inte BARA Viktor jag ställer krav på:

 Citat från Torstorps hemsida:

Spelarbetyg
TIF_betyg_4
Amar Ridzic                                                                              
Vald till matchens lirare. Dirigerade försvaret och svarade för ett flertal fina räddningar. Roligt med ”flashbacks” till den härlige Michael Crgonja.

Jakob Oweling
Måste vara en av seriens bästa mittbackar. Obeveklig i man-mot-man duellerna, trots skadeproblem och matchovana.

Andreas Svensson
Lagkaptenen föregår som vanligt med gott exempel. Duktig i en något ovan roll och en klippa att luta sig emot när laget blir pressat.

Stefan Persson
Eftersom TIF inte hade så mycket offensivt spel blev det inte så mycket delaktighet i spelet. Men kämpade ändå och de viktiga härliga målen måste ge ett högt betyg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar