lördag 12 maj 2012

Lördag morgon.

Frukostbord och mycket att läsa!
 Gråvädret gör att man kan få sinnesro och lusläsa tidningarna på morgonen.
I morgontidningarna är det ju inte lika mycket katastrofer som hänt som i de som kallades kvällstidningar förr, således en hel del att läsa.
Inga vidare planer för dagen, såg att Trojan skulle han seriepremiär men tyvärr i Linköping.

Gårdagens resa till Linköping blev ingen höjdare, Tif losa med 3-0 i en konstig match.
Jag har sett samtliga matcher i flera år (borde skämmas) så jag tycker mig ha rätt att ställa mig lite frågande till årets laguttagningar. Ändras lite väl mycket.
Tycker att Ante skall spela def. mittfält han är den bästa passningspelaren när det gäller att hålla bollen inom laget.
Tif hängde med bra i 20-25 min. efter 0-1 rasade spelet, blev bara : "rätt-tänkt-bra-ifall-om-att-passningar" 3 onödiga bolltapp
resulterade i baklängesmål.
Blev bara en bild på bollpojken, han tyckte det var roligare att spela spel på telefonen.
(Tog med fel objektiv)











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar