fredag 18 maj 2012

Jag är en väldigt...

osympatisk människa.....

jag blir glad över andras tillkortakommanden och önskar  att andra skall misslyckas...
Jag vill att Rickard Norling skall förlora alla matcher....
på samma sätt gläds jag när Stare i IFK Göteborg förlorar.
Jag önskar att staden Göteborg rasar ner i Göta älv så vi slipper alla dessa myglande Goa Volvo Gubbar med Stockholms komplex.
Jag hoppas att LHC åker ur elitserien.
Ibland blir jag invandrar fientlig och skulle vilja säga till en "invandrar polare" i Biafra som alltid parkerar på cykelbanan:
"Du har väl ingen .... utan en  Mersa  istället, eller har sin farsa inte fixat någon minderårig kusin åt dig"?

Jag blir glad när Sonstorp och Finspångs BK förlorar. (händer glädjande nog ofta)
Jag tycker det är underhållande och stärker mig själv av att se på Bygglov / Lyxfällan när folk töntar till sina liv.
Jag är väl landsförädare som känner skadeglädje när "tidernas bästa" Tre Kronor får stryk i Globen med bara 7000 åskådare! Tycker det är roligt att höra Wikegård och Borks analyser.....

Läste en spydig kommentator som påstod att en orsak till att så många återvände från NHL i årets hemma VM var brudarna på Stureplan!

________________________________________________________________________________

Har haft en underbar natt med BODIL MALMSTEN  är förälskad igen.....
tänk vad mycket nöje man kan få för 20 kr!!!!

Det är korta dagboksanteckningar eller typ blogginlägg med hennes underfundiga och bisarra humor.

Några citat:

-Alla på kontoret tycker det blivit så mycket mer tiggare på tunnelbanan när man åker till och från kontoret nu för tiden.
-Kontinentalt!


-På hemvägen från kontoret häromkvällen kom det en stor man och sa att han tänkte våldta mig men att han inte hade tid just då.

-Det var bättre förr.
-Vad sägeru vare bättre förr?
-Ja man var ju yngre då.




Föräldrars varningar till sina barn är dömda att misslyckas och det är synd.
  Att upptäcka att man är fast i beteenden, som ens föräldrar varnade en 
för när man var tolv,när man själv nästan är pensionär.
  Och att dessa beteenden är just dem som man retade sig mest på hos
föräldern i fråga.

Snart dags att hämta tidning och åka till bagaren!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar