måndag 9 januari 2012

BONNBRÖLLOP !!!!!!!

Varit på bröllop i dagarna FEM !
Full av intryck, känslor och tankar far runt som tvätten i en torktumlare.
Blir inga bilder på brudparet i bloggen  förräns huvudpersonerna lagt ut de bilder de vill visa på sina egna.


Buketten törs jag visa.

Skall försöka landa i vardagen och rensa bilder idag.
Jag brukar alltid vara sur och så kritisk, men hur jag än försöker blir det bara superlativer
.Vilket jobb Cissis kompisar gjort! Martin och Maria som toastmasters Ante och Emma som värdpar, för att inte glömma Anders och Cissi som brudpar.
Joel och Liam skötte sig perfekt och har varit kul att ha med, om vår skidåkning skall jag återkomma med  bilder..
Det enda felet jag kan hitta är att brudens far glömde en bit i sitt tal och att Alice glömde sin sångtext!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar