tisdag 24 januari 2012

Trist/ ensamt.

Syftar på rubriken, Ullis på Arlanda......
Fick samtal om "el utan påslag",   försökte förklara att jag alltid använder strömbrytare och redan hade "påslag", men damen i fråga gav sig inte.
Så nu är det tredje gången jag kör med att jag är den elektriker som utfört installationen  i radhusområdet  vi bor och tjuvkopplat min el på grannarna!
Är inte snällt men jag har inte roligare just nu.

Skall knalla iväg och hämta min cykel som varit på service, den första blev så fin så jag lämnade in den andra också, Ullas är ingen ide, det är inte fart hon behöver. kanske borde kolla bromsar?

Dagens     Expressen:  SÅ FÅR DU BORT NAGELSVAMP
                Aftonbladet: JÄMTINS TUNGA SMÄLL-FICK SIN PANIKPLAN KROSSAD 
EM     Skall möta mitt bättre jag vid tåget, se till att hon kommer hem.
 Lyssnade på radion om glesbygd kontra stad, jag är tacksam att få upplevt båda liven, bott och jobbat i Stockholm och tuktat barn i Lämmetorp, trivdes med båda liven, singel i storstad ( ja,! jag vet vad vissa tänker nu) och familjefar  i vedboden på landet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar