lördag 28 januari 2012

Flaggdag!

Karl har namnsdag idag, bryr mig inte om kungliga namnsdagar, kunde förr flagga denna dag för att det var Nicklas födelsedag, han skulle fyllt 41 år .
Ullis och jag varit och lyssnat på katedralmusik i Matteuskyrkan och tänt ljus.

Blir väl slöfotboll hela denna gråvädersdag, Liverpool leder just nu med 1-0 över Man U.

Var en underbar upplevelse att höra Thorsten Flink hos Skavlan i går kväll! Snacka om texttolkning!!

Inavel! Klart att Löfven fru jobbade i Jämtins stab!

Undrar vad fortsättningen detta år blir? Ett barn bortgift och ett bortförlovad under första månaden bara!
Skrev först ungar men ändra mig när jag kom att tänka på en arbetskamrat jag hadde för länge sedan. Han blev sjövild om man sa ungar, för det är djur som får ungar, människor får barn.

Man U har nu kvitterat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar