söndag 22 januari 2012

JUHOLTARE!

OK, fick kritik av några mig närstående personer som inte gillade utformningen av mitt inlägg gällande Lena Melin. Jag gör en juholtare och ändrar mig.

Väntar på kvällens Agenda för att höra och se fortsättningen på SÅPAN!
Hjärnorna hos sossarna har nog resonerat som en dålig fotbollstränare:
Målvakten vi har är ett såll, vi tar ut honom!!!!
Va? Har vi ingen att ersätta honom med?
Jag fortsätter med kriget mot Aftonbladet.... Enligt alla bedömare fick han kred för sitt avskedstal där han inte skadade eller spred dynga på någon! Givetvis var AB tvungna att "avslöja" att Nuder skrivit talet!!! Precis som om kungen skulle skrivit tsunamitalet själv! OK, jag tycker det var starkt av honom att "läsa" talet och vilja göra en snygg sorti, jag själv i motsvarande situation skulle släppa allt skvaller och be varenda djävel dra dit pepparn växer!
Slut politik just nu.

På grund av att vi varit på resande fot återkommer jag med löpsedlarna nästa vecka!

Säga vad man vill om Tottenham, när vi förlorar gör vi det inte på normalt tråkigt sätt, det gör ont långt in i ryggmärgen. Det är det som skapar kärlek! Vi ses snart på White Hart Lane!



Varit korvgrillning och skridskoåkning med Ante och Emmas päron Tommy och Anette. Isen var dålig men korven var god, att den skall vara svart och snabbränd begriper inte de andra.



En bild från fredagens resa till Hälsingland. Gamla Forsbron i Arbrå, en bro som har en viss del i vår släkts historia.                                                                                          

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar