måndag 23 januari 2012

Partiledare!

Jag vill bli partiledare för S. Bodström var inte medlem i partiet när han blev justitieminister, om jag blir partiordförande får jag väl gå med.
Jag är "färdiggammal" så det gör inget om jag blir sliten och rynkig.
Vilken vettig människa vill ta det jobbet?
Wallström, Bodström, Nygren , Sundström  är ju "brödsossar" som har drömjobb och drömlöner allihop, det skulle vara att köpa ner sig.
Åter till löpsedlar:

I dag:  Expressen : BLI KVITT VÄRK I RYGG PÅ 30 MINUTER
          Aftonbladet:  BLÅSTA PÅ DRÖMRESAN              

Söndag Expressen:  10 SENASTE SÅLDA VILLORNA I NORRKÖPING   
            Aftonbladet:  DE TVINGADE JUHOLT AVGÅ. 
 
Varit i Tolskepp och kollat hus, var enligt mitt tycke alldeles för ruffigt.
Åkte förbi ett område jag planterade skog på för över 40 år sedan, det var åker och äng då. nu uppväxt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar