lördag 21 april 2012

En helt och hållet

blank dag med sovmorgon som skall fyllas........


 Det japanska körsbärsträdet på Repslagargatan har börjat blomma. Ullis tog denna bild i veckan.

Dagens första uppgift blev en cykeltur till svärmor Thoris i gråvädret, skönt att cykla ändå.
Hur mycket idrott skall det bli idag?
Inte kollat TV tablån för jag räknade med att vara på Najen.

Torstorps match inställd

FOTBOLL. Det blir inget division 3-derby i fotboll på Najenlunden i morgon eftermiddag. Matchen mellan Torstorp och Lindö FF är nämligen inställd på planen är för blöt.
- Jag fick beskedet nyss, säger tränaren Mujo Zelic. Det pågår snack med Lindö om nytt speldatum. Troligen blir det 14 maj.

Får bli Arsenal-Chelsea istället, för mig  (Spurs) vore väl bäst med oavgjort .
Gillar inte Chelsea pga. ryssen som bara köper spelare och framgång.
Gillar Arenal men tycker det är roligt att se Wenger förlora, han kan aldrig förlora utan att skälla på domaren.

Senare Queens Park Rangers-Tottenham
Barcelona-Real Madrid är också ikväll,  således finns det underhållning.

 Borde röra på mig också!

Vi köpte blommor en dag och jag tog denna bild. På min schascykel stod det KONSUM, minns att de kunde vara tungcyklade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar