fredag 13 april 2012

Gubben är vansinnig !!!!!!!!!!!!

Har hela kvällen gömt mig i källaren, bastat  och kollat hockey.
Allt för att se Elfsborg- IFK i efterhand kl 24.00 (tycker att jag som inte behöver försörja mig kan göra detta)
Vi har 5000 kanaler men lika ..... fattas det någon så man inte kan se den direkt!
Såg ett papper om förmånligt erbjudande!!! XXXX kr  för 24 månader????? Vad har de för utbud dåååå!
Lerduveskytte-Allsvenskan!!!!
Skit samma, såg en halvlek och Elfsborg tog ledningen i slutet med 1-0. Förväntande att se andra halvlek och vad händer då!!!
De visar en av Rickard Hobert sämsta filmer!!!! Den där Lena Endre sitter och guppar på en löjlig islandshäst!!
Fy Fan! Den sämsta film han gjort dessutom!!!!! Byter till en annan C+ canal och där sitter ett fruntimmer och guppar på något (jag minns knappt vad det heter) och har en likadan i mun!! FY FAAN för CANAL +
Jag blir ju DÖ-trött om jag ska se hela den filmen!

1 kommentar: