lördag 16 juni 2012

Är EM slut nu.........

nej! Nu börjar det !!

Förstår inte de som trott att Sverige skulle gå vidare.
 Tyvärr skriver pressen upp laget till omöjliga höjder.
Mot England kan jag lida med killarna som slet, kämpa och gjorde så gott de kunde, men det räcker inte!
Mot Ukraina hade vi ett naivt och osäkert lag, den matchen skulle vunnits.
Jag tycker att och har alltid tyckt att Hamren är en medijakåt pajas som gillas av pressen.
Förstår inte laguttagningen mot Ukraina.
I svenska sportjournalisters dator ligger ett prefix inlagt så det blir alltid "chanslös Andreas Isaksson", tycker han gjorde en tavla på andra målet.
Tycker att han är överskattad , frågan är om han "styr" försvarsspelet?
Konstigt att Lustig kunde komma in som var "höftskadad"?
Olsson (ytterbacken) var bra framåt i andra halvlek!
Anders Svenssons korta 5 meterspassningar bara för att vinna tid och nytt läge efter bollvinster var suveräna plus de långa bollarna i rätt läge!
Elm har jag inte gillat förut men får glädjande nog ändra mig.
Zlatan är kung!!!
Nivas artikel i Aftonbladet instämmer jag helt i.
Har man som tex.Tottenham inget ordnat försvarspel  (Lagerbäck) vinner man inga titlar!

Bloomsday idag. Om man vore i Dublin idag kunde man promenera i Leopold Blooms spår  som han gjorde i romanen 1904. ( Går givetvis att göra vilken dag som helst.)

Hustrun städar invändigt idag slipper häckklippning pga. vädret!

Liam kallar mig med all rätt: "Tjockis"! Har gått upp i vikt !!!!!!

Hälsat på Thoris en stund, tycker de verkligen bryr sig om de gamla på hennes äldreboende.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar