onsdag 27 juni 2012

I från morgon och till kväll........

idrott, idrott, idrott......och idrott.


Börjar med EM i fri idrott i Helsingfors på TV.

Promenad över Himpa och kollade ungarna (tusentals) i Stadium Camp.

Förbi "Tore Kellers Arena" och kolla IFK:s träning. Sist jag gjorde det (kollade träning) samlade jag autografer. Torbjörn Jonsson, "Zamora", "Bajdoff"," Putte" Källgren och Axbom.
IFK tränade uppspel så jag tror jag ringer till Mjällby och skvallrar för rätt pris!

Vidare färd till badhuset och SM i simmning, var försök på fm, gratis för pensionärer så jag gick in.
Såg Therese Ahlshammar simma försök på 100 rygg, hon vann sitt lopp!!
Rår man för sina tankar? Skall man alltid tygla dem?
Inte mitt problem men visst undrar man med den senare tidens "komma ut" om hon? Tanken kommer ju när det gäller singlar som kommer upp i en viss ålder utan partner eller kända förhållanden.
Förr led kanske folk mera i tysthet och blev tanter och farbröder som: "blev över".

Dagens avslutas med EM i fotboll, jag håller på Spanien så Portugal kommer att gå vidare.

Pratat med alla mina barn på telefon idag. Andreas sjuk.

Struntar i barnfattigdom och EU-kris idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar