torsdag 21 juni 2012

Trist och deppig......

om det är trots eller tack vare vädret vet jag inte!


Var hos sjukgymnasten var glad för att min axel läkt så bra, mina 8 hål .(Fick ta bort bandaget igår).
Men säg den glädje som varar..............

Sjukgymnasten förklarande en hel del vad läkaren gjort och min sommar är helt borta.
Att paddlingen var utesluten insåg jag men nu får jag även skrinlägga utebad och bärplockning.
Får inte röra musklerna i axeln på 6 veckor, bara göra gympa så armbågen och händerna rör sig och inte "fastnar".
Tålamod är inte min bästa gren.
Trodde inte det skulle bli så segt, men litar på henne vill ju inte  ha detta bortkastat.

Torstorp vann med 3-1 i går !!!!!!!!

Ante och Emma firar 7 år!!!
Vad slöa dagens ungdom är!
De galanta damer jag träffade hann både bli gifta och få barn under 7 år!
(syftnings fel,  kan man få barn över 7 år?)
Men Grattis i alla fall!

1 kommentar:

  1. Hahah, ja se dagens ungdom, fy fan vad vi är lata. Vill inte dela min tid & mina pengar med kids ju! ;)

    tackar tackar, 7 år asså... det hade jag aldrig trott! ;)

    SvaraRadera