tisdag 26 juni 2012

Gringubben ska då.....

klaga på allt!!!!


Damer: Mona Sahlin, Anja Pärson och hustrun.

Hustrun:
Orkade inte gå på speedway i kväll, jag min handikappade stackare kunde inte ta mig dit själv!
I nöd och lust ?

Anja Pärsson:
Aldrig varit min favorit, hennes sexuella läggning skiter jag fullständigt i (vad folk gör i sovrummet är OK för mig bara de inte tvingar eller skadar varandra). Nu får hon skit för att hon inte stöder Pride-världen? Utan vill ta detta steg som privatperson?!

Mona Sahlin:
Hörde henne på i en TV 4 interjuv i lördags, diskuterade Bruce Springstens låtar och poem på fullt  allvar och var "tonårsmässig" i sina analyser. Pinsamt när politiker ger sig ut på djupt vatten.

Sommar:
Alla  har sina egon som räcker hur långt som helst.....jag kan...jag gjorde... jag visste..jag ska...
Tänk när de formulerar i sina tankar: JAG SKALL DÖ !

Läkare:
Han som opererade mig sa att han skulle rensa "slemkoppen" eller "slemkroppen", jag trodde då att jag skulle förlora flera kilo i vikt!
Så blev det inte!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar