lördag 2 juni 2012

Fick nypa oss i armen.....

helt plötsligt säger Ullla:
"Nä, nu får vi sluta," .
 Vi sitter och tjafsar om Let`s Dance på fullt alvar!
Jag har svårt för en flamsig 17-åring och hustrun är som alltid mer tolerant.
Vad har det blivit oss?
Gamla rödvins demonstranter?


 Ovanstående dispyt efter en "ny" potatissallad, en köttbit och gott vin!
Även Rabarberkakan var ett "nytt" recept!

Inte bara vädret är ett bakslag idag!
Ställd under hysterisk chef  förmyndare och fullbordat faktum skall jag till vårdcentral med mitt knä kl 14.45.
Blir lagom efter målgång för segraren i Stockholms Maraton och innan starten av fotbolls landskampen!
(Om jag överlever?)
Anders och Cissi hade bättre väder i fjol när de sprang.
I morgon får vi besök av Viktor, jag kanske åker och kollar när Joel spelar fotboll en stund , lite beroende på knä,väder och trafik i samband med flygdagar i Linköping.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar