tisdag 26 juni 2012

Svenskt semesterväder......

I dag behöver jag inte sakna paddlingen, vore inte kul att vakna i tält denna morgon!
Skall  idag besluta hurvida vi åker till Burma eller inte.
Ovanstående  skrev jag igår, förhållandet inte mycket bättre idag. (Tisdag)
Om det är uppehåll kan det bli Speedway i kväll!
Beslut om Burma-resa skjuts ett dygn.

Val i Egypten, alla förståsigpåare har synpunkter, först är man mot diktatur, sen blir det val och folken röstar inte som DE (förståsigpåarna) vill, då är det också fel!
Är det någon som vet hur det går i det fria Libyen nu?
Jag försöker se världen genom samma glasögon utan en grå politisk "fläck" som skymmer vissa sanningar.

Var hos min svärmor med yngsta son och sambo i söndags. Blir lite ledsen i ögonvrån när jag ser en viss farbror. Ser en viss framtid framför mig. Trösten i mitt fall är väl att när jag tappat kontrollen över intagandet av whisky kan jag bli elakare. Vill inte bli en snäll lallare!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar