onsdag 6 juni 2012

Något vedmod, lite nostalgi.........

en del hopp, mycket djävlar-anamma och framtidstro........

 Vemodet får Viktor symbolisera för stunden då han lämnat oss, men å andra sidan är han ju framtidstron ......
Konstigt att man kan känna som jag gör för denna lilla krabrat, har ju varit "skyldig" till 5 barns tillkomst men ändå aldrig förstått och kunnat ta in livets största under. Skäms lite för mitt egna EGO, stått mitt i något och inte kunnat njuta, krypa ur mig själv och bara vara.
Om jag varit en dålig far må vara hänt, hoppas jag kan bli en bättre morfar och farfar.
Var trevligt igår kväll när även Emma och Andreas var med på en bit grillmat.
När Cissi, Anders och Viktor lämnat oss tog hustrun och jag en tur ner på stan, jag var tvungen att köpa nya brallor pga. "fukt i garderoben",förstår  inte sambandet då jag tycker ventilationen är bra i huset för övrigt. Kanske skamligt att konsumera på nationaldagen?
Skulle absolut inte göra det 1:Maj.

Passerade och detog mot protesterna att bygga i Strömsparken, kändes gott i den numera rosa protestsjälen, var enligt arrangörerna 300 som deltog, bla. Reidar Svedahl som lovade att göra en facebook-sida.
Nationaldagsfirandet blev SD-svensk matsedel: egenhändigt rullade köttbullar, färsk potatis, gräddsås lingon knäckebröd. Rabarberkräm till efterätt!
Slutade med konsert i Hedvigs kyrka.
I morgon väntar provtagning inför operationen nästa vecka!
Skall köpa såpbubblor!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar