söndag 3 juni 2012

Ha, ha ,ha att inte.....

huskorset lär sig.

 

När jag var ung och lirade rugby i Prag var vår vän Tjalle utsedd till sjukvårdare (han var röris) och fick bära sjukvårdslådan, när bänkpersonalen presenterade sig före matchen hade Sparta Prag en lirare som sade sig vara Dr. n.n. Tjalle presenterade sig då som "medicinemann".
Sens moral :
Man behöver inte läsa på universitet för att begripa vissa saker.
Det var inget fel på mitt knä borsett från en hudflik som lossnat, den skulle sytts fast inom 12 timmar , men nu blev det inte gjort .
Utan min analys var rätt:
 Kastade bort 150 kr i arv till mina barn i onödan! Allt för lite bandage och "tycka synd om" mig .

1 kommentar:

  1. 1). Det är inte farligt att gå till doktorn.
    2). Vi överlever utan de 150 kr, bara post it lapparna är kvar:-).
    3). Om du gått till läkaren med axeln från början hade du kanske inte varit uppe på nätterna för att blogga.
    4). Jag uppskattar att någon uppdaterar på nätet när man själv är uppe. Faktisk förvånansvärt lite som uppdateras på nyhetssajterna mellan 2 och 5...

    SvaraRadera