fredag 15 juni 2012

Att inte hustrun lär sig.........

att inte lägga sig i min kropp!


Det har blött eller blodat igenom mitt bandage. Läst igenom att det skall sitta 7 dagar. Trots det tvingar hon mig uppsöka sjukvården idag!!!!!
Flickan på lättakuten tyckte vi skulle avvakta. Hon hade inte liknande specialbandage. Däremot fick hon lägga om knät så jag fick lite valuta för pengarna!
Nu får det vara till måndag då åker jag till ortopeden om det blöder mer!

Tagit bildbevis !

Varit på stan idag, kunde inte låta bli att köpa en bok av Bodil Malmsten! Inte mycket text för slantarna men desto fyndigare!

Mycket studenter på stan!
De är för söta de små liven i livets blomning, spatsera på höga klackar och dra i korta ,snäva kjolar vart tredje steg!

Undrar varför fotbollspelare alltid kommer till matcher med musik i sina lurar?
Kan de inte lyssna på samma?
Eller rent av prata?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar