måndag 4 juni 2012

En liten HERRE......

på besök hos  äldre dam!

 Viktors första "långresa" gick till morfar och mormor.
Fyllde 1 månad hos  mormorsmors som är   1088 månader äldre!


"Morfar tyckte jag skulle låna hans blogg och berätta själv om mina upplevelser  i Norrköping.
Det kan jag väl göra för mellan morfar och mig finns "själars sympati", vi är lika på nått sätt..... jag har svårt att vara helt still, kanske lita rastlöshet.... båda gillar vi att äta,   för att inte tala om hur söta vi är..
I dag har vi gått en promenad i Åbackarna morfar och jag, ja, mamma fick följa med, efter lunch skall vi till pappas jobb och en massa larviga tanter...

då börjar tjatet om hur söt jag är igen, kommer att träffa mormor också... hon är buslarvig har lust att bajsa på henne om tillfälle ges men det vill inte min mamma. Morfar vill inte följa med in för han tycker inte heller om när det smöras hur stilig han är.
I går var vi på gamelmormors älderboende, även där ville alla ta och känna på mig. Jag fann mig i det mest för precis som morfar är jag en genomsnäll människa.
Därefter, hemma hos morfar kom morbror Ante och moster Emma och hälsa på, dom orkade jag inte med utan låtsades sova hela tiden....
Under natten har det varit helt lugnt i huset inget gap
eller skrik från mormor/morfar, utan jag har sovit

 hela natten i lugn och ro.
Min kusse Joel spelade fotboll igår  de vann med 10-2.
Skall ta en herrstund med morfar innan vi går oss män i mellan.
Innan jag slutar vill jag bara tala om att på sista bilden är jag i trygga HÄNDER."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar