torsdag 29 mars 2012

Äntligen Mor Carins Son..........

Jag har lyckats få mina pelargoner att överleva vintern och blomma!


Jag är uppväxt med en mamma som hade sk. gröna fingrar och massor med blommor, det gör att det så att säga hör till, men aldrig lyckats själv!
På sin ålders höst hade morsan besvär med hjärtat och balkongen full med blommor. Då satte hon blommorna i badkaret och vattnade så de skulle klara sig några dagar och ringde därefter ambulansen när hon fick ont i "bröstet". Sen kunde hon ringa mig och tala om att hon låg på lasarettet.
Sparar dessutom pengar genom att slippa köpa nya!

Väntar in helgbesök av Knott &Tott från Fågelsta i helgen, de kommer i morgon , skall förbereda med inköp av matvaror idag efter som Ullis kommer hem em. i morgon och skall gå på fest på kvällen.
Funderar på tacos till fredag kväll, kalops lördag.köttbullar/pannbiff söndag.

Fått kallelse till röntgen den 10/4. Ska bli skönt om det blir operation snart, trött på att ha ett ok på axlarna.
Läkaren på ortopeden frågade vad mitt problem var? -"Jag kan inte kasta inkast "   svarade jag.

Nu  till COOP, tror jag får växla hundralappen!

1 kommentar:

  1. Båda fötterna i backen vid inkast! Förstår inte vad operation ska hjälpa mot att du inte kan reglerna.

    SvaraRadera