tisdag 20 mars 2012

Bara Koltrasten och vi.......

var vakna när jag skjutsade försörningsstödet till JÄRNVÄGSSTATION.
(Numera kallar yngre människor byggnaden i fråga för tågstation? )

Redan hunnit läsa sporten i NT, de har gjort en egen bilaga numera utan att kunna fylla den med något läsvärt.
Är bara ett reklamblad för IFK, helt ointressant trots att jag köpt kort och tänker se alla matcher!
Idag var det också en bilaga om hälsa & skönhet, roar inte mig som mår bra och är vacker. Allt är relativt!
Om jag bestämde skulle vi inte ha NT, inget att läsa i den....

Kollat Teresa Carvalho (S) blogg, herregud vilken naivitet... märks att hon ärvt jobbet av en politiker morsa som lever på politikerpension. Tror att allt går att lösa med prat.
Läste ett inlägg på en blogg som jag inte hittade nu, men som gick ut på att konkretisera frågan. Vilka ungdomar är det som saknar jobb? Utbildning?
Jo, det är helt enkelt en klassfråga..... barn till föräldrar utan utbildning och med invandrarbakgrund! Hota dessa ungar med mer skola och utbildning när skolan kanske varit ett helvete för dem i flera år!
De vill ha JOBB! enkla industrijobb där det behövs armar, bara för att  inse att de behövs och få lite människovärde!

Annars kan man läsa Åsa Sjöbergs blogg! Oh, finaste babyn! sötaste älsklingen! gulligaste mamman! vackraste lilla rara Ragnar! i finaste nyaste vackraste scenen i finaste centrumet! BIMBO!!!!!!

Muamba har börjat andas och fått igång hjärtat. SKÖNT.
Tottenham skall undersöka samtliga spelares hjärtan! bra!

(Eftersom jag vet vad jag skriver om, kan jag skriva följande):

Arsenal kommer inte att göra det, sen Beckham gick ut med att han innerst inne hade ett Spurshjärta!
Alla i Arsenal håller på Tottenham!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar