söndag 25 mars 2012

Nöjd!

Var på ortopeden torsdags, troligen en sena som är av, de kommer att mangnetröntga för att se om det går att operera. Bara att avvakta.
Åkte därefter till Uppsala och handla grejer till förrådsarbetet.
På kvällen såg jag mitt favo program i TV ?!
Debatt från Göteborg, ett ämne var en pucko tant som skulle ha med hunden med i kyrkan för att säga farväl till husse!!!!
Fredagen var Cissi mödravården allt väl, jag gick en promenad under tiden, Uppsala är en mycket charmig och trevlig stad där bildning och kultur lyser igenom.
Sen påbörjades arbetet:

Luftspalt i taket

Glespanel i taket

Isoleringen påbörjad.    

















På kvällen kom Ante som väl var då jag har svårt att lyfta armarna över huvudet. (Vänster inte alls)

 


Att grabbarna var så duktiga hade jag inte räknat med.




Anders hann måla färdigt innan vi åkte hem på söndagen.


Nästa 50 m2 isolering,gips målning i bla. tak och högt är snyggt jobbat .


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar