onsdag 14 mars 2012

Mobbad !

Nu skriver jag om en tanke som jag skäms för lite.;
En tjej som heter Yasmine Gustavsson har blivit mobbad och anser sig fått för lite i skadestånd, och blivit hånad.!
Klart som fan att hon blivit retad! (modern svenska MOBBAD)

Skall dra till Uppsala och dotter idag, passa på när hennes karl åker till Norrköping. (ironi).
Skall hjälpa dem isolera förråd, dagens övning blir att "mängda" material.

Funderar åka via Stockholm och kolla byggen. 

Politik:
Fy vad det måste vara tråkigt. Mitt Romny har rest runt och sagt samma saker i TV sen oktober när vi var i USA, blir man inte trött på sig själv?
 Är det lyckan av att ha en hustru som iaktar en med beundrande bick i ögonen som är drivfjädern?

Själv har jag bara upplevt mörka ögon sparkar på benen under bordet när jag försökt uttala mig i sällslkap!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar