måndag 26 mars 2012

Klen liten gumma!

Blev  lite för mycket förra veckan för världens lyckligaste kvinna (gift med mig) förra veckan. Flera resor till Arlanda och småstrul på  arbetet.
I söndags morse sade magen ifrån med kräksförsök, det pågick enda tills tidig morgon även idag. Trots detta kom hon iväg till Jönköping i morse! Jag hoppas hon får chansen att vila och koppla av på riktigt.
DATOR OCH TELEFON VAR MED:

En bild från Uppsala från i fredags.
Tycker det är synd att man skall flytta SM-finalen till Friends Arena.
(Håller med Black Armè att det är ett toknamn)
Kul att det trots allt blev lite spänning på slutet igår.
Har inte följt bandyn på samma sätt i år som när jag bodde i Stockholm och kunde se Bajen på Zinken.

Som vissa vet älskar jag stenbroar helt fascinerad av valvbågar.



Det går inte att jämföra men ändå
Token i Toulouse Merha dödade 3 barn, att han var islamisk är väldigt viktigt. Den amerikanske soldat som fick noja och sköt 18 civila i Afghanistan undrar jag om han var mormon, baptist,jude,eller hindu?

Norge skall göra om lagstiftningen så att Breivik aldrig kommer ut........ varför då ha rättegång?
Är det hämdbegäret?

 När jag nu är ensam hela veckan skall jag ägna första dagen åt VILA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar