torsdag 29 mars 2012

Debatt, jag måste skaffa ..............

mig ett liv.
Vem dök upp i rutan först!!!!
Hämtat på nätet:

"Siewert Öholm föddes 1939 i Husby, Hedemora. Han är en journalist med ett samvete.
När hans son, politikern Oskar Öholm, kom ut som homosexuell visade Siewert stort mod genom att ta avstånd från sin son. "När Gud bad Abraham att offra sin son Isak, så gjorde Abraham det. Eller han slapp göra det, men jag gjorde i alla fall som Abraham skulle ha gjort om han hade varit tvungen", skrev Siewert i en av hans återkommande krönikor i den kristna högertidningen "Dagen", som han även recenserar lättsamma komedier för."


När Siewert Öholm debatterar Israel och Judar får mig att tänka på Ian Paisley, rabiat protestant. Göran Skytte har också blivit troende!!  Sorry Gud är detta dina kompisar vill jag inte bli Din kompis.

Tack Susanna Alakoski  och Daniel Suonnen.

Blev sittande kvar framför TV:n och kolla isdans, var otroligt bra, begriper mig inte på det som sport men rent etiskt var det fantastiskt,. En kille tog ett riktigt "skammgrepp" och snurrade runt damen med raka armar ?
Slutsats: Människan är kärleksfull och vacker tillsammans, men som individ........ smaka på varje stavelse.....
Människor är SMÅ PERSONER,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar